ÕppetööVaata Tallinna Muinasjutu Lasteaia õppekava siit: Õppekava ÕPPE-JA KASVATUSTEGEVUSE PÕHIMÕTTED Laps ja tema vajadused on kogu õppe- ja kasvatustegevuse keskpunkt. Täiskasvanul on sealjuures toetav, abistav ja nõustav funktsioon. Arvestame lapse vanuselisi, soolisi ja individuaalseid iseärasusi. Eesti rahvatraditsioone ja kultuuripärandit. Lasteaed on pere ja kodu partner, tugi õppe- ja kasvatustöös. Last julgustatakse aktiivselt, iseseisvalt ja loovalt mõtlema ja tegutsema. Lapsele on tagatud sujuvad üleminekud kodust lasteaeda ja lasteaiast kooli. Õppetegevuses lähtutakse järgmistest printsiipidest: • eakohasus; • võimetekohasus; • arengupotentsiaal; • lapse motiveerimine ja tema vabatahtlikkus; • integratsioon erinevate ainete vahel. Õppe- ja kasvatustegevus aitab lastel kujundada oma arusaama: • füüsilisest maailmast mõõtmise, kaalumise, klotsidest ehitamise, vee- ja liivamängude, värvide segamise ja erinevate kunstimaterjalide katsumise läbi. • ühiskonnast ja kultuurist mängude, loovmängude, kokanduse, lugude kuulamise ja ettelugemise, ühiskondlike sündmuste, rahvakalendritähtpäevade tähistamise abil. • loogikast ja matemaatikast mõõtmise, kaalumise, võrdlemise, loendamise, vastete leidmise, korrastamise, järjestamise, sorteerimise ja klassifitseerimise abil. • kõnest ja kirjakeelest lugemise kirjutamise, joonistamise, dikteerimise, kuulamise ja oma ideede väljendamise abil. Lastel on piisavalt aega enda ümbritseva avastamiseks; võimalus õppida erinevaid teid pidi ja võimalus oma tööd näidata. 2020/2021 õppeaasta õppe- ja kasvatustöö eesmärgid • Lapsed on loovad ja julged oma ideede avaldamisel • Laps oskab viisakalt käituda, suhelda nii teiste lastega kui ka täiskasvanutega • Laps märkab ümbritsevat keskkonda ja oskab sellesse säästlikult suhtuma • Laps oskab kasutada teadmisi looduse, loodusnähtuste ja loodushoiu kohta • Laste arengut toetab lasteasutuse personali ja lastevanemate koostöö Teema: Loodushoid |
||